HABERLER

KADINLARIN EĞİTİMİ, AİLELERİN SAĞLIĞI VE MUTLULUĞUNA AÇEV İLE KATKI SAĞLIYORUZ

2014 yılı itibarıyla destek verdiğimiz AÇEV ile birçok başarıya imza attık.

Sağlıklı ve mutlu ailelerin oluşumuna destek olurken Pembe Kurdele ürünümüzle birlikte AÇEV’e finansal katkı sağladık.

Kadınların Eğitimi, Ailelerin Sağlığı ve Mutluluğu projesini sürdüren AÇEV’den bu desteklerimiz sebebiyle de yeni bir ödül aldık.

İletişimi güçlü aile bireylerinin topluma katacağı artı değerler için AÇEV ile birlikte birçok seminer düzenledik.

Kadın Güçlenme Eğitimleri, Anne Destek Eğitimleri, Kırsal Eğitimler, Aile Eğitimleri başlıkları altında birlikte yürütmüş olduğumuz projelere ilerleyen süreçte destek olmaya devam edeceğiz.

PEMBE KURDELEYE AÇEV’DEN YENİ ÖDÜL

Fiba Emeklilik ve Hayat Sigorta AŞ ürünlerinden biri olan Pembe Kurdele Hayat Sigortası, kadın hastalıklarında risk durumuna karşı bir güvence olarak geliştirildi.

Pembe Kurdele,başta Meme Kanseri, Rahim Kanseri, Rahim Ağzı Kanseri, Yumurtalık Kanseri, Vajina Tümörleri gibi konular olmak üzere, kadına özel tüm ciddi hastalıklar hakkında bilgilendirmeler yaptı.

Gönüllülük esasına dayalı olarak Anne ve Çocuk Eğitim Vakfı - AÇEV, Türkiye Meme Vakfı, Grup Florence Nightingale ile birlikte çeşitli ve yoğun faaliyetler yürüten Fiba Emeklilik, Pembe Kurdele ürününden elde ettiği gelirin büyük bir bölümünü de AÇEV’e bağışladı.

Bugün dünyanın en yaygın kadın hastalıklarından biri olan Meme Kanseri e diğer tüm ciddi hastalıklara dikkat çekmeyi başaran Pembe Kurdele, erken teşhis in önemi konusundaki bilgilendirme çalışmalarında da büyük bir başarı elde etti.

Artık günümüzde kadınların birçoğu, Her Ayın Son Perşembe günü Öz Muayaene sini ayna karşısına geçerek bir iki dakika içinde tamamlıyor.

Erken teşhis ile hayat kurtarmayı misyon edinmiş olan Fiba Emeklilik Pembe Kurdele ürünü, tüm şartlar altında da katılımcıların yanında olmak için tüm titizliği ile projesini geliştirmeye devam ediyor.

Yıllık ödeme primleri bir ayakkabı fiyatından, aylık ödemeleri ise bir kahve fiyatından daha düşük olan Pembe Kurdele Hayat Sigortası, çok yakın zamanda kadınların ayrılmaz ve vazgeçilmez bir güvencesi olma yolunda hızla ilerliyor.

AÇEV’DEN YENİ ÖDÜL

25 yıldır erken yaşlardaki tüm çocukların güvende, sağlıklı, mutlu ve öğreniyor olması için çalışan AÇEV, Fiba Emeklilik ve Hayat Sigorta’ ya Pembe Kurdele projesi ile kendilerine vermiş olduğumuz destek sebebiyle bize yeni bir ödül daha verdi.

Ülkemizin dört bir yanındaki ihtiyaç sahibi çocuklara, anne ve babalara AÇEV’in ulaşabilmesi ve çalışmalarını sürdürebilirlilik çerçevesinde devam ettirebilmesi için kendilerine vermiş olduğumuz destek sebebiyle bizleri Genel Müdürlük merkez ofisimizde ziyaret eden AÇEV Genel Müdürü Nalan Yalçın, Fiba Emeklilik Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu’ na yeni bir ödül daha takdim etti.

Öztürkoğlu, Pembe Kurdele Satış Ekibi yöneticileri ile birlikte ödülü alırken, AÇEV’e ve Pembe Kurdele projesine mevcut desteklerini eksiksiz olarak sürdüreceklerini söyledi.

AÇEV FİBA EMEKLİLİK'İ ve GRUP FLORENCE NIGHTINGALE HASTANELERİ'Nİ "PEMBE KUREDELE" PROJESİNİ DESTEKLEDİKLERİ İÇİN
PLAKET VEREREK TEŞEKKÜR ETTİ
MODA DENİZ KULUBÜNDE PEMBE KURDELE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ | 22 ARALIK 2014 |

Moda Deniz Kulübü'nde iş yeri hekimleri ve sigorta şirketleri için Pembe Kurdele lansmanı gerçekleştirildi.

PEMBE KURDELE KADINLARA İKİNCİ HAYAT SUNUYOR | 19 KASIM 2014 |

Fiba Emeklilik'in bu yıl Grup Florence Nightingale ve AÇEV desteğiyle yürüteceği Pembe Kurdele Projesi, 'Gelin, Bugün Hem Kendinizi Hem De Bir Anneyi Koruyun' bilinçlendirme eğitimleriyle 10 binlerce kadına ulaşmayı hedefliyor.

Fiba Emeklilik'in geçtiğimiz yıl Türkiye Meme Vakfı (MEVA) tarafından desteklenen 'Farkındayım Korkmuyorum, Arkadaşıma Anlatıyorum' Pembe Kurdele Akran Eğitimi Projesi, bu yıl da Grup Florence Nightingale ve Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV) işbirliği ile devam ediyor. Geçtiğimiz yıl 10 bin kadına verilen eğitimler bu yıl, 'Gelin, Bugün Hem Kendinizi Hem De Bir Anneyi Koruyun' sloganı ile daha fazla kadını bilinçlendirmeyi ve eğitebilmeyi amaçlıyor.

Pembe Paket'in Farkı

'Pembe Kurdele Paketi'ni hazırlarken aslında bir faaliyette bulunmaktan çok, kadınların bu ürünü alarak farkındalıklarını artırmak, bilinçlendirmek ve bu yolla imkânı kısıtlı olanlara da yardımda bulunmaktan yol çıkan Fiba Emeklilik, bu ürünü ile diğer sigorta ürünlerinden ve sağlık sigortalarından ayrılıyor. Paketin en önemli ayrıcalığı ise bir kadın kanserine yakalandığınızda, bunu belgelemenizden 30 gün sonra herhangi bir hastane faturası vesaire gerekmeden teminat tutarını sigortalıya nakit olarak ödemesi. Böylece kişi, bu tutarı ister tedavi masraflarında, isterse farklı ihtiyaçları için kullanabiliyor.

Toplantıda konuşan Fiba Emeklilik Genel Müdürü Ömer Mert, bu projede sigorta ürününü satan taraf olarak gözükseler de aslında çok farklı bir misyonları olduğuna dikkat çekerek,"Meme kanseri Türkiye'de en yaygın kanser türü ama iyi tarafı erken teşhis ile % 98 tedavi edilme şansı var. İşte biz de tam olarak buna talibiz! Pembe Kurdele Paketi'nin içeriğine baktığınızda da bu söylediklerimi teyit ediyor. Öncelikle bu paket başta meme kanser olmak üzere hemen hemen tüm kadın kanserlerini içeriyor (meme, rahim, rahim ağzı, rahim içi, yumurtalık, tüpler, vajina/vulva). Biz elde ettiğimiz primin % 30'unu da AÇEV'e bağış olarak aktararak, kadınlarımıza yeni bir hayat sunmayı amaçlıyoruz." dedi.

Toplum Sağlığında Kadının Rolü

Grup Florence Nightingale adına konuşan Florence Nightingale Hastaneleri Pazarlama Direktörü Dr. Yeşim Dalyan ise "Grubumuz toplum sağlığına verdiği değerden yola çıkarak Fiba Emeklilik ve AÇEV ile Pembe Kurdele sosyal sorumluluk projesinde beraber yürümektedir. Bu projede hedefimiz, geleceğin mimarı kadınlarımızda kanserin erken tanı ile tespit edilebildiği ve düzenli kontrollerle tedavisinin mümkün olduğu konularında farkındalık yaratmak, eğitici toplantılar ve iletişim çalışmalarıyla konu hakkında bilinçlendirmektir" dedi. Dalyan, artan kanser vakalarında üzerine ise çarpıcı veriler paylaştı.

Sağlık Bakanlığı verilerine göre Türkiye'de her yıl yeni 20 bin meme, 4.700 rahim, 3.800 yumurtalık, 1.500 rahim ağzı kanseri görülüyor. Hayat boyunca her sekiz kadından biri meme kanseri riskiyle karşı karşıya. Erken teşhisle tespit edilen meme kanserlerinde ise ölüm oranı yüzde 30 azalmakta.

Bugüne dek gerçekleştirdikleri destek eğitimlerinin kadınların toplum içindeki önemli rolü düşünüldüğünde, toplumda sağlıklı olmanın ve iyi yaşamanın anahtarı olarak görüldüğüne değinen AÇEV Genel Müdürü Nalan Yalçın da "AÇEV olarak kadınlara yönelik eğitim çalışmalarımız kapsamında 1993 yılından bu yana pek çok faaliyet yürütüyoruz. Yüz yüze eğitim çalışmalarımızla ulaştığımız kadın sayısı 300.000. Bunun yanı sıra bilgisayar destekli ve televizyon yoluyla yaptığımız eğitimlerle ulaştığımız kadınlar ise milyonları aşıyor.

Özellikle erken teşhisi hayat kurtaran kanser konusunda kadınlara farkındalık sağlayacak Pembe Kurdele Projesi içinde Fiba Emeklilik ve Florence Nightingale Grup ile işbirliği yapmak bizim için çok anlamlı ve destekleyici oldu. Böylece hem daha fazla kadına ulaşabilecek hem de daha kapsamlı bilgiler veriyor olacağız.

Bizi de bu projeye dahil ettikleri ve eğitimlerimize destek oldukları için her iki kurumun yetkililerine de teşekkür ediyoruz" diyerek, projenin bir parçası olmaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Mecra : Sigorta Gazetesi

PEMBE KURDELE KANSER SİGORTASI, BEREN'İN PEMBE BASKETBOL TOPU | 10 Kasım 2014

Gazetedeki masamda pespembe bir basketbol topu duruyor. Anadolu Sağlık Merkezi beni, güzel ve başarılı sanatçımız Beren Saat'in o topla başlama atışını yapacağı Anadolu Efes ile Unics Kazan arasındaki sezonun ilk Euroleague maçına davet ediyor.

Dün akşam Abdi İpekçi'de oynanan maça, başka bir randevum olduğu için maalesef gidemedim; ancak meme kanseri konusunda farkındalık yaratmak üzere Türkiye'de ilk kez, sahada pembe topla bir basket maçının başlangıcını yaptığı için hem Beren'i, hem de fikrin sahibi Anadolu Sağlık Merkezi'ni buradan alkışlıyorum.

4.5 yıl önce meme kanseri geçirmiş biri olarak erken teşhis için farkındalık yaratacak bu tür girişimleri çok önemsiyorum. Her yıl tüm dünyada ve Türkiye'de ekim ayında "Meme Kanseri Farkındalık Ayı" olarak çeşitli etkinlikler yapılıyor. Biliyorsunuz özel günler vardır; özel haftalar da vardır; ama tek bir konuya tam bir ay boyunca dikkat çekildiği başka bir mevzu hatırlamıyorum. Dünyada her yıl 1.5 milyon kadına meme kanseri teşhisi konuyor ve meme, nispeten kolay bir kanser türü olduğu için erken teşhis, % 100'e yakın hayat kurtarıyor

Fiba Emeklilik'in ürünü Yine bu ayın etkinlikleri çerçevesinde önceki gün İstanbul Florence Nightingale Hastanesi İdari Direktörü Dr. Sinan Nazif Aran ve Fiba Emeklilik Genel Müdürü Ömer Mert'le biraraya geldik. Fiba Emeklilik, 2 yıl önce kadınlar için (güçlü bir sosyal sorumluluk ayağı da olan) bir sigorta ürünü geliştirmiş. "Kendinizi ve başka kadınları korumak ister misiniz?" sloganı ile satışa sunulan "Pembe Kurdele Paketi", başta meme kanseri olmak üzere 6 farklı kadın kanserini (rahim, yumurtalık, rahim ağzı v.s.) kapsayan özel bir sigorta ürünü.

Yılda sadece 100 lira ödüyorsunuz ve size kanser teşhisi konacak olursa (Tanrı korusun) 30 bin lira tazminat alıyorsunuz. Bu parayı tedavide kullanmak zorunda da değilsiniz; yani sağlık sigortasındakinin aksine size ödeme yapılması için raporlar-faturalar falan ibraz etmeniz gerekmiyor. Bu ürün, kanser teşhisi konan kadın için bir tür finansman. Dilerseniz tedavinizde kullanırsınız, dilerseniz seyahate çıkarsınız; eğer tedavi süresince çalışamayacak durumdaysanız da evin bütçesine katkı yaparsınız.

Sosyal sorumluluk Ürünün sosyal sorumluluk ayağına gelince... Ödenen her 100 liranın 30 lirası, meme sağlığı konusunda bilinç ve farkındalık yaratmak için kullanılıyor. Fiba Emeklilik, ilk 2 yıl farkındalık çalışmalarını Marks&Spencer ve Meme Vakfı ile yürütmüş; şimdi Anne Çocuk Eğitim Vakfı AÇEV ve Grup Florence Nightingale Hastaneleri ile yollarına devam ediyorlar. Projenin ilk ayağında 10 bini aşkın genç kıza ve 1100 Marks & Spencer çalışanına meme sağlığı eğitimi verilmiş; 50 bin kişiye meme sağlığı kitapçığı dağıtılmış. Şimdiyse hem AÇEV aracılığıyla Doğu'daki kadına da ulaşmayı hedeflerken, hem de sosyal medya aracılığıyla her yaştaki kadına dokunmak istiyorlar.

Mecra : Milliyet Gazetesi